Recenze elektrokola 4U City 36V/10Ah Li-Ion

Zařazení elektrokola

4U City 36V/10Ah Li-Ion je dámské městské elektrokolo. Kolo má baterii umístěnou za sedlovou trubkou a motor je umístěn v zadním náboji kola.

 


Dámské elektrokolo 4U City 36V/10Ah Li-Ion

Rám a vidlice

Dámské městské elekrokolo 4U City 36V/10Ah Li-Ion není koncipované pro dlouhé jízdy, ale pro městské účely, takže nenáročné dámě bude postačovat. Velikost kol je 26", přičemž kola mají hliníkové ráfky a pláště Kenda. Váha kola je 26 kg, přičemž maximální nosnost je do 105 kg. Rám tohoto modelu je vyroben ze zpevněné aluminiové slitiny. Kolo nedisponuje žádnou odpruženou vidlicí.

Řazení

Řadit můžete pomocí páčky na řídítkách, k dispozici je přehazovačka Shimano TOURNEY TX, která má 6 rychlostí.

 


Řazení rychlostí je komfortní

Displej a příslušenství

Na kole je jednoduchý ovladač, kterým si zapínáte baterii. Na tomto ovladači jsou tři diody, který značí low, med, high, což jsou tři stupně asistence rychlostí, kterým si můžete při šlapání na kole pomoci. Čtyři další diody hlásí stav vaší baterie. Dále je na kole dostatečně komfortní sedlo. Kolo má přední i zadní "V" špalkové brzdy. Samozřejmostí je zadní i přední světlo a praktický nosič.

 


Ovladač baterie má celkem tři stupně rychlostí

Motor a baterie

Nyní však přejděme k samotnému srdci každého elektrokola, což je motor a baterie. 4U City 36V/10Ah Li-Ion byl osazen zadním bezkartáčovým motorem o výkonu 250W. Baterie je 36V/10 Ah Li-ion. Doba nabíjení baterie se pohybuje od 4 do 6 hodin. Dojezd je 35 kilometrů.

 


Baterie je za sedlovou trubkou

Barvy a design

4U City 36V/10Ah Li-Ion má klasický vzhled městského kola, takže žádnou velkou parádu nečekejte. Rám kola je vyveden v červené barvě. V černé barvě je vyvedeno sedlo, baterie, blatníky a nosič.

 


Praktický nosič v černé barvě

Cena

Kolo stojí okolo 23 000 kč.

Hodnocení

Výhody

Elektrokola 4U City 36V/10Ah Li-Ion není pochopitelně žádný zázrak, nicméně pro krátké jízdy do obchodu a po úřadech splní svou funkci. Na kole se pohodlně sedí, řazení je jednoduché a komfortní na ovládaní, totéž platí o ovladači na baterii. Jízdní vlastnosti jsou ucházející, motor za sedlovou trubkou je relativně dobré řešení, protože nosič budete mít pouze pro nákupy. Na kolo se dobře nastupuje i sestupuje, což pro méně pohyblivé lidi je pouze dobře.

Nevýhody

Kolo není vhodné pro dlouhé jízdy. Baterie se musí často nabíjet, takže je potřeba s tím počítat. Nosnost kola není také příliš velká, maximální zatížení 105 kilogramů není velké, u městského kola bychom čekali vyšší zatížení. Ráfky a pláště nejsou příliš kvalitní, nicméně v této cenové kategorii nelze počítat počítat s velkou kvalitou.

 

 

 

Zatím nehodnoceno
Líbil se vám článek? Ohodnoťte ho.